Přídavkový zákon. (Zákon o zákazu přídavků při prodeji zboží neb provádění výkonů z 12. IV. 1935, čís. 75 Sb. z. an.) Vydal v nakladatelství Čsl. Kompasu JUDr. Karel Skála, přednosta legislativního oddělení min. obchodu, spolutvůrce zákona proti nekalé soutěži. Přídavkový zákon značí pronikavou úpravu veškeré reklamy a zakazuje rozl. dosud nezávadné reklam, formy pod sankcemi civilními i trestními. Komentář Dr. Skály vykládá podrobně úmysly zákonodárce, jež v krajně stručném a pružném textu zákona nejsou vždy jasné. Dr. Skála podává vlastně autentickou interpretaci textu, neboť je sám autorem osnovy zákona. Z komentáře je patrno, jak široký a dalekosáhlý je obsah a dosah zákona, který se netýká jen přídavků v užším smyslu slova, nýbrž hluboce zasahuje do všech trhových smluv, jakož i do smluv o dílo a dotýká se i velmi choulostivých otázek, z nichž se zmiňujeme jen na př. o velmi sporné otázce rabatů a jiných slev, ručení za vady, garanční ujednání, poměru družstev (konsumních spolků) k soukromým obchodům, všech druhů reklamního ohlašování a označování zboží (výkonů) a jeho výhod či předností, prodejních a hracích přístrojů (aparátů), všech druhů reklamních a propagačních soutěží atd. Cena výtisku v celoplátěné vazbě Kč 42.—.